onsdag 12 november 2008

Idag för ett år sedan

Hej alla bloggare

Till helgen ska jag ställa ut på fotomässan i Älvsjö tillsammans med Bella Pictura gänget. Varje gång vi ställer ut har vi en temabild som folk får gissa vem fotografen är. Årets tema är stämning. Har letat febrilt bland alla mina bilder efter en stämningsbild och efter mycket om och men hittade jag en :o)

Dessutom hittade jag en massa annat också som t.e.x den här bilden som är tagen idag fast förra året. Hua säger jag bara, snö den 12 november, blääää vill inte :o)

Men som tur är ser det annorlunda ut idag. Tack och lov :o)

Ciao Annika

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag som längtar efter vit och kall snö!
Jag har suttit och kollat in alla dina betongkonstverk nu och jisses! vad duktig du är!!
Hos mig blir allt lite snett och ojämt och lite sisådär, men det märks att du är lite mer perfektionist än vad jag är... =)

Anonym sa...

LIte tudelad när det gäller snö.. tycker det är fint och blir lite ljusare i det mörka o kalla som är nu.. ha en skön helg.. Monica

Lotta 8`) sa...

Spännande med mässa - hoppas allt går väl och hoppas på ett litet repotage därifrån =) Vad för bild har du haft med?
Jag såg att vi också hade snö för ett år sedan (nästan) men den låg bara en dag så jag missade allt :) Men inte snö än - den får komma till lucia tycker jag =) Ha det gott =)

karina sa...

Hejsan!

men inte minns jag att det var snö så pass tidigt och ändå så är det min födelsedag "ler". Får skriva upp det, alltid kul att jämföra från år till år. Ha det gott, Karina.

karinas.tradgardsblogg.se

Annika sa...

Åsa - Ibland kan även jag längta efter snö men helst inte innan julen :o)Roligt att du gillar mina betongsaker. Första gången jag gjöt blev det snett även hos mig. Inte tänkte jag på att bordet jag ställde krukan på var snett :o) Efter det kom vattenpasset fram.

Monica - Håller med om att snön lättar upp lite men vill absolut inte ha det i november men det fick jag. I lördags snöade det lite i Stockholm men som tur var låg det inte kvar.

Lotta - Jag hade 3 utav mina plexiglasskulpturer med på mässan. Håller just nu på och gör iordning bilderna. Får se om jag får ut dom senare idag.

Karina - Visst är det roligt att jämföra från tidigare år. På www.fotosidan.se har dom en tråd i forumet som heter "På dagen för ett år sedan" Vi kanske skulle starta något sådant här på bloggarna oxå. Det vore roligt.
Ciao Annika