måndag 28 juli 2008

Ar sa arg sa att jag snart exploderar som Etna

Har antligen kommit ned till Sicilien med mycket om och men :o( Ar sa otroligt arg. Som vanligt har inte mitt bagage kommit. Jag fattar inte detta. Ca 70 % av gangerna jag antingen aker ned hit eller hem sa fattas mitt bagage..ggggrrrrr.... Sa nu sitter jag har och svettas i 35 graders varme med langbyxor phuuu. Sa har inte mina grejer kommit imorgon maste jag ta en shoppingrunda, som om man inte har andra utgifter. Fick dessutom inte ens en tandborste och tandkram, nada. Nar jag val kom till Giardini Naxos och till biluthyraren visade det sig att det har blivit dubbelbokat pa nagot jakla satt sa nu ar jag utan bil ocksa. Far den inte forran imorgon. Samre an sa har kunde det inte borja. Sa hall tummarna allihopa for att mina grejer dyker upp imorgon. Nu ska jag ga och ata en underbar spagetthi alla marinara och ett gott glas vin. Kanske det kan muntra upp mig lite.

Ciao Annika

Inga kommentarer: