torsdag 15 januari 2009

Antligen fick jag en riktig harlig vinterdag :o)

Idag vaknade jag med en underbar utsikt. Stralande solsken och med utsikt over Etna som ar tackt av ett harligt tacke med sno. Kan knappast bli battre. Sa sjalvklart blev det en tur upp for att aka skidor. Nja ok, jag akte inte skidor men min vaninna Laura gjorde det. Tyvarr hade jag inga skidor med mig och dessutom ar det typ 10 ar sedan jag stod pa nagra och inte ville jag riskera att sluta i en gipsvagga forsta dagen nere pa Sicilien :o)
Istallet satt jag och solade mig och laste en bok och en hel del foton blev det tagna ocksa.
Men lite sugen blev jag allt. Far nog borja aka igen men inte just nu :o)
Skulle sa garna vilja visa bilderna fran idag men tyvarr har min vaninna inget bild program sa jag far vanta tills jag kommer hem till Sverige igen for att visa er min underbara dag jag har haft har nere.

Hoppas att ni forstar vad jag skriver trots att prickarna saknas :o)

Nu ar det dags for en riktig sen middag alla italiana. Dico solo FINALMENTE pysen 73. Dom ar antligen fardiga med motet och klockan ar 23.15.

Kram allihopa e buonanotte



4 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

då sov jag nog redan gott :o)

Anonym sa...

hej Annika!
Vi har haft kontakt förut och du har besökt min sida "min betong" sidan finns inte längre utan jag finns på http://marielouisel.tradgardsblogg.se
Marie-Louise

Anonym sa...

Mäh! När kommer du hem då?! Är jättenyfiken att se nya fina bilder från Italia av dig :)
Ha det gott vännen!

Kram!

Design i tid och rum sa...

Hej! sååå fint du har,jag själv kommer från gran land Kroatien så jag vet hur är det där nere,med alla dofter och mat..önskar dig allt bra..Dadda