söndag 24 augusti 2008

SM i mångkamp för ungdomar

Igår var vi på SM i mångkamp för ungdomar eftersom min brorsdotter Jossan är med och tävlar.
Efter första dagen leder hon med drygt 100 poäng, så håll tummarna för att allt går bra idag.


Hennes starkaste gren är 100 m häck och självklart missade vi det, dessutom vann hon. Vi kom alldeles för sent så det fick bli en bild bara på häcken :o) Vi såg inte heller 200 m som hon kom tvåa i.


I höjd kom hon på andra plats.



I kula vann hon.



Idag söndag är det dags för längd, spjut och 800 m.
Hoppas bara att det inte regnar lika mycket idag.

Resultatlistan hittills

Ciao Annika

2 kommentarer:

Monica sa...

Hej...vad duktig hon är, din brorsdotter.
Var och kikade på din hemsida och vilka härliga bilder man hittade där :) Trädgården ser väldigt spännande ut. Själv har jag bara en liten men älskad trädgård, som jag tillbringar den mesta fritiden i.

Tjingeling
Monica

Annika sa...

Hej Monica

Kul att du uppskattade mina bilder, det värmer :o)

Hon är otroligt duktig Jossan. Hon tog hem guldet så vi är mycket stolta. På fredag åker hon till Finnkampen och tävlar i 100m häck som hon blev uttagen till. Ska bli spännande. Ska säga sanningen att ibland önskade jag att min trädggård inte ens var hälften så stor. Jag hinner inte med allt som ska göras och inte blir det bättre av att jag hela tiden skapar nya rabatter :o)

Ha det så bra i sommarvärmen som äntligen har kommit tillbaka.

Ciao Annika